F.v: Narinder, Grete Heidi, Ola, Grethe, Kari, Arve. Foran: Marit

Tusen takk for innsatsen!

Torsdag 3.oktober konstitueres det nye kommunestyret og en ny 4-årsperiode i politikken starter. Her kommer en stor takk til de som har gjort jobben de 4 årene som har gått!

2015-2019 skriver seg inn i historiebøkene som en krevende politisk periode i Rennebu. Store saker har rullet inn i politikken og krevd mye av oss. Gjennom gode medlemsmøter skapes den viktige forankringen som har skapt trygghet i og en stødig styring av Rennebu-politikken. Kommunereform, trang økonomi, veiutbygging er alle eksempler på saker som har krevd mye av både oss som parti og ikke minst våre dyktige politikere.

Kommunestyregruppa vår har bestått av:Narinder Singh, Grete Heidi Ingul Rønning, Grethe Gunnes, Arve Withbro, Britt Smeplass, Kari Aftreth, Marit Bjerkås og Ola Øie.

Narinder

Tusen takk Narinder for innsatsen du har gjort i hovedutvalg for Miljø, teknikk og landbruk og som fast representant i kommunestyret.

kommunepolitiker og listekandidat

Tusen takk Grethe for innsatsen du har gjort i hovedutvalg for helse, omsorg og oppvekst og som fast representant i kommunestyret.

Grete Heidi

Tusen takk Grete Heidi for innsatsen du har gjort i hovedutvalg for miljø, teknikk og landbruk og som fast representant i kommunestyret.

Britt Smeplass

Tusen takk Britt for innsatsen du har gjort i hovedutvalg for miljø, teknikk og landbruk og som fast representant i kommunestyret.

kari

Tusen takk Kari for innsatsen og som underveis kom inn som fast representant i kommunestyret.

arve

Tusen takk Arve for innsatsen du har gjort i hovedutvalg for miljø, teknikk og landbruk og som fast representant i kommunestyret.

unni

Tusen takk Unni for innsatsen du har gjort som gruppeleder, fast medlem i hovedutvalg for helse, omsorg og oppvekst og som fast representant i kommunestyret.

marit

Tusen takk Marit for innsatsen du har gjort som varaordfører, jobben i formannskap, hovedutvalg for helse, omsorg og oppvekst og som fast representant i kommunestyret.

ola

Tusen takk Ola for innsatsen du har gjort som Arbeiderpartiets første valgte ordfører i Rennebu! Utålmodig, kreativ, fremoverlent og mulighetsfokusert har du tatt ordførerjobben til nye høyder. Folkelig og omgjengelig uansett hvor mye det blåser.

Dette er altså laget som har gjort jobben de siste fire åra. Et lag som har stått sammen og løftet hverandre. I samarbeid med Felleslista Høyre/Venstre avsluttes nå en fireårsperiode hvor vi har jobbet meget godt ilag og gjennom felles gruppemøter har hatt gode diskusjoner og kommet med mange gode forslag vi kan være stolte av.

gruppa

Kommunestyregruppa foreviget i 2015

kommunestyregruppa

Deler av kommunestyregruppas julehilsen fra 2018

F.v: Narinder, Grete Heidi, Ola, Grethe, Kari, Arve. Foran: Marit

Siste kommunestyremøte for perioden 2015-2019.

I tillegg til de omtalte vervene har vi hatt representanter i en stor mengde nemder og utvalg. Tusen takk til alle på lista vår som har møtt opp som vara, hatt ulike tillitsverv gjennom perioden og gjort en viktig jobb være seg i kontrollutvalget, eiendomsskattenemnda, stedsnavnsutvalg, fjellstyrer osv. Alle sammen er en del av det stolte laget vårt som avslutter perioden med nok et valgresultat som viser økning fra perioden før.