Ola går for 4 nye år!

Ordfører Ola Øie har svart nominasjonskomitéen og er klar for å toppe lista for Rennebu Arbeiderparti i kommunevalget 2019.

Leder av nominasjonskomiteen, Inger Helene Havdal, har fått svært gode nyheter fra ordfører Ola Øie som stiller til gjenvalg i kommunevalget 2019.

Leder av nominasjonskomiteen, Inger Helene Havdal, har fått gladmeldinga om at ordfører Ola Øie stiller til gjenvalg som ordførerkandidat for Rennebu Arbeiderparti.

Nominasjonskomiteens arbeid er i gang og sittende ordfører Ola Øie har nå varslet at han tar gjenvalg som ordførerkandidat i Rennebu Arbeiderparti. - Det er utrolig mye spennende og positivt som skjer for tiden. Vi skal fortsette å jobbe for å forme og ruste Rennebu for framtida. Det ønsker jeg å være med på, sier Ola Øie.

Han fortsetter:- Jeg har lyst til å fortsette å utvikle kommunen innenfor miljøperspektivet. Det går på å skape bolyst. Vi må få flere til å bosette seg her, skal vi  klare det må vi tilrettelegge for det. Kanskje kan vi også bli flinkerer til å markedsføre oss? Ellers må det jobbes med infrastruktur i form av buss, tog og vei. E6 utbygging starter om få år og vi må forberede oss til både byggeperiode og tiden etterpå.

Leder av nominasjonskomiteen, Inger Helene Havdal, er veldig glad for svaret ordføreren har gitt.

- Hele komiteen er svært glade for meldinga fra Ola om gjenvalg. Vi er godt i gang med arbeidet med å sette sammen ei ny og sterk liste til valget og nå som førstekandidaten er klar jobber vi videre med de øvrige plassene. I tillegg skal vi lage en god plan for tida fra nå og frem til valgkampen slik at vi får vist frem både listekandidatene og våre politiske saker.

Nominasjonskomiteen har møte på Frivilligsentralen i Rennebu.

Første møte i nominasjonskomiteen. Komiteen tar gjerne imot innspill på kandidater.

Har du lyst til å stå på lista til Rennebu AP ved neste valg, eller kanskje har du forslag på noen som burde gjøre det? Send inn navn og kontaktinfo til Inger Helene på e-post: [email protected]