Møt oss i valgkampen!

Det er tid for valgkamp og vi håper å møte akkurat DEG i tiden frem til valget 9.september!

Grethe, Anna, Frode og Marit

Tar imot pendlertoget fra Oppdal til Trondheim. F.v: Grethe Gunnes, Anna Dahlshaug, Frode Sæter, Marit Bjerkås.

Vi er i gang med å stå på stand og vil ha mange ulike aktiviteter frem mot valget 9.september. Men hvorfor?

Vi ønsker så klart å jobbe for valgseier og fire nye år med Ola Øie i ordførerstolen. Men minst like viktig er det å synliggjøre partiet vårt slik at akkurat DU får tilgang på partiet og de kommende politikerne våre. Vi vil møte så mange av velgerne som mulig frem til valget og høre med hver og en av dere hva som er viktig for deg.

Hvordan mener du vi bør prioritere fremover? Hvilke saker ligger ditt hjerte nærmest?

Egil, Grethe, Narinder og Ola

Ut på husbesøk. Disse fire er alle kandidater til høstens valg. Ungdomskandidat og på plass nr tre står Egil Berntsen, Grethe Gunnes på plass nr. 4, Narinder Singh på plass nr. 15 og ordførerkandidaten vår Ola Øie som topper lista.

Attraktiv og fornybar på barnas premisser

Det går vi på valg til og dermed legger vi lista høyt for oss selv. Det handler om klima og miljø, det handler om skole, helse og eldre, det handler om Rennebu som et godt sted å være i dag og i framtida.

Gjennom fire år ved roret har vi stått i store og krevende saker, men vi har også brukt tida på å holde stø kurs og lage en sterk grunnmur for Rennebu kommunes videre utvikling. Dette grunnlaget ønsker vi å jobbe videre med. Våre prosjekter går langt utover 9.sept 2019. DU kan gi oss muligheten til å fortsette.

Frode, Grethe, Anna og Ola

Morgenaksjon på Berkåk Stasjon. Frode, Grethe, Anna og ordfører Ola Øie på plass i god tid før avgang 07.09.

Grethe og Marit

Velgermøter. Grethe og Marit møtte mange på Torget og dukker nok snart opp der igjen.